Snustorget

Anpassad sökning

25 sep. 2008

Väntar som vanligt

Väntar på att raster ska bli ett avslutat kapitel för denna dag som för övrigt visar Piteå från sin bättre sida vad anbelangar väder, måste säga att svårt hitta årstider som slår det här som vi har just nu, 16-17 grader varmt, soldiset ger ett behaglig upplevelse av solen när den står så lågt och färgerna ger en krampkänningar när man ens ska försöka utveckla en skrift om känslan, upplevelsen av intrycken som färgerna ger, framför allt rönnträden är mina favoriter.

Finns bara en sak som undantränger känslan, en vacker kvinna i sin erotiska prakt beredd på äventyr i en miljö som gjort för förförande samspel, wow, vart kommer allt ifrån. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, tack, men jag kan lova dig att den blogspotblogg jag en gång försökte mig på såg inte på långa vägar ut som de andra jag gjort, jag begriper helt enkelt inte hur det fungerar i den här världen.