Snustorget

Anpassad sökning

24 sep. 2008

Hotta upp bloggen

Undrar om det finns färdiga att eventuellt köpa så man slipper lägga ner tusentalstimmar på att tillverka en själv och sen ändå vara lite missnöjd eller så gör jag bara en och den blir helvetes bra, mera min stil liksom, sen att det missas lite i något hörn är min grej liksom också,  bara att fråga min bättre hälft så får ni veta fast om jag ska vara ärligt så kommer nog inte så många få chansen att fråga hoin, turligt nog. 

Visst vore det grejen att göra en själv men vem har tid lära sig html-koder, inte för att jag skulle fixa det men samtidigt vem fan har tiden att ta till, har nog lite som det är. Det löser sig säkert på bästa möjliga sett vid något tillfälle när det rätta tillfället ges.

2 kommentarer:

Prinsipesan sa...

nej, inte då.. hur enkelt som helst, vi som spelade krassligt.


Här uppa vet vi inte vad ödmjukhet är :P

Anonym sa...

Finns många som gör blogkoder på nätet som gärna skriver koder till folk - googla :-)