Snustorget

Anpassad sökning

24 sep. 2008

Djupa funderingar eller pannan i veck

Jag kan lova att jag håller på att fundera så det står härliga till och det djävligaste är att ju mer jag funderar så trögare känner jag mig, pinsamt men sant måste jag medge. Detta kommer att bli ett av dom få tillfällen som jag helt och hållet erkänner inför kung och fosterland att jag är trög, dum i huvudet, pantad eller något annat lämplig ordkombination som kanske inte är helt lämplig att bokstavera i detta forum. Jag fattar ingenting, jag letar, jag kollar, jag funderar, hur fan man kan få en bild i ett inlägg utan använde MMS, detta är för mig en så djup gåta att hälften vore nog och till råga på allt erkänna det i detta forum, smart eller hur....

1 kommentar:

Anonym sa...

Du, bara du nån gång visar ditt tryne på stationen samtidigt med mig nån gång ska du få en lektion ;)
Bloggdesignen fixar sig den med