Snustorget

Anpassad sökning

24 sep. 2008

Rökat ja...

Det bara går och går, nästan som det gamla uret som hittat sin plats i tillvaron, suget finns det ska jag ej förneka, ganska påtaglig periodvis fast ändå hanterbart. Vet faktiskt inte om suget är värre en innan helgen då jag rökte minst ett paket röda djävlar, man tittar säkert med en längtande blick när folk tänder sina cigg och jag har bestämt mig för att inte tigga cigg av någon förutom om jag hittar någon med röda djävlar, silver djävlar duger inte. 

Gäller peppa sig på så olika fantasifulla sätt som möjligt eller om en vecka träffar jag på en med röda djävlar och då har jag glömt mitt löfte till mig själv eller inte, en och en halv vecka utan måste ju vara bättre än 2 dagar eller hur. Vem fan försöker jag lura, dags varna för vindflöjten...

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken söt hund det var på bilden ! :D

snustorget sa...

tackar så mycket, visst är han bedårande... :-)

Anonym sa...

Å sikken söt liten vovve det va på bilden... ;)
Sluta röka är jätte svårt, men abra man vill och har lite pondus så går det! Sj så börja ja igen 7 mån efter att lillan föddes. vart då rökfri i 1 år å 3 månader... jaja.. ska sluta nu igen nästa måndag!