Snustorget

Anpassad sökning

25 sep. 2008

Lugnet före stormen

Ikväll är det visst tjejkväll i Piteå staden, säger bara att vid gudars skymning så underbart skönt Lippe och jag har det i soffan, jag lekandes med min älskling, alltså laptopen, Lippe med ett tuggben jobbandess som en tok, kliar nog skönt i mjölktänderna, sen blev det som att blåsa ut ett ljus. 

Hela huset för mig själv, bara surret av datorn och skärmens sken, dom här stunderna är faktiskt väldigt sköna och jag har förmånen och ha många till min bättre hälfts stora förtret. Har nog mig själv att skylla, borde nog ha sett till tvättstugan några flera gånger, plockat ur diskmaskinen några fler gånger, och säkert några grejer till jag borde ha gjort flera gånger, undrar om det finns något program man skulle kunna sätta in i datorn när man är hemma med små larm typ häng tvätten, sätta på tvättmaskinen, typ allt som ska göras.

På helt allvar så tror jag att många gånger så är det väldigt enkelt att glömma för att man fastnar helt enkelt i något som man finner roligare och troligen viktigare just för stunden, vilket givetvis är galet men man är ju bara en man som har hört hela livet att man bara kan göra en sak åt gången så väljer då jag 100 gånger av 100 det roliga vilket titt som tätt visar sig vara gode så tokigt, ibland hinner man rädda med att jaga ungarna, sig själv med en blåslampa i en kvart innan hoina kommer hem, ni förstår vad jag menar med hoina....

Skulle mycket gärna få kommentarer som på något bra sätt slog hål i min tes...

Inga kommentarer: