Snustorget

Anpassad sökning

22 sep. 2008

Suget suger, hmm faktiskt

Höll på synda i natt, frågade faktiskt häxan i buren om hon ville ha sällskap om hon skulle ut och ta sig lite varmluft, hon svarade med ett stort leende att hon precis gjort det och med ett ännu större flin frågande hon om det var röktarmen som sög. 

Vad ska man säga, tack tack för visat stöd till en person som lever i svår vånda och begärsbehov som nästan omöjligt att mästra osså säger du bara med ett flin, är du röksugen, visst fan var jag det och till saken hör att jag evigt tacksam är att det ej gick så lätt få sig en cigg. 

Just då får jag nog lite som en skamsen hund med svansen mellan benen gick jag la mig istället och det var bättre än ta ett blås. Just nu känns det faktiskt helt ok ej, tuggar Extra och dom verkar kunna mästra behovet för tillfället varje fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha.. ja du sluta röka är nog inte det lättaste :D Enda gången jag försökt grina jag efter 12 timmar och en vecka senare köpte en kompis cigaretter till mig bara för att jag var en sådan häxa ;)

LYCKA TILL!
och tack för kommentaren :)