Snustorget

Anpassad sökning

22 sep. 2008

Har lite större koll på Bryggargatan

Piteås bästa Tapasbuffé 129 kr/pers 10 per/min=1 290 kr för att äta kungligt, visst finns det billigare alternativ typ halva priset på Max eller Bigboy och skulle två familjer ca 10 personer äta på Pentryt eller Thai Garden tror jag att Bryggargatans Tapasbuffé blir billigare och så otroligt mycket roligare och godare. Visst man får ju äta hemma och att det finns tillfällen som nog kan vara värda att uppleva hemma, som typ disken efter en kunglig buffé, enkelt för mig att säga som har två diskmaskiner men lovar göra ett undantag och fixa disken vid ett dylikt tillfälla skulle inträffa inom min minnesperiod för dylika löften, vilket oftast tenderar att vara gode kortvariga så länge min bättre hälft nu inte har börjat att läsa min blogg. Vilket, ja vad ska man säga, hålla igen eller gasa sig igen kurvorna och ta dom på två hjul

3 kommentarer:

Prinsipesan sa...

men det har nog inte jag läst.. vart var det?

Prinsipesan sa...

ja emn det har ju hennes mamma pckså skrivit om?

Prinsipesan sa...

jo det har jag läst