Snustorget

Anpassad sökning

23 sep. 2008

Min kamera C902

Och telefon för den delen, har för första gången laddat ner med USB-kabel bilder från telefon till datorn och hunnit leka med några bilder, snart kommer jag nog lägga ut några halvlustiga bilder på sådant  jag gillar. Kommer nog ta lite inredningsbilder också, för kanske utöka både mat och inredning, mode kommer jag helt och hållet överlämna åt andra fast man ska väl aldrig säga aldrig för hux flux så tar men några bilder på sig själv i sin utstyrsel och presenterar det som dagens höjdare. 

För övrigt så är jag hemma på rast med Lippe susandets brevid mig i soffan, känns gode mysigt och snart så ska jag ta en powernap tillsammans med Lippe, mysigt när han riktigt kryper ihop med en ligger så där skönt avslappnat som bara djur kan, vi hörs.

4 kommentarer:

Prinsipesan sa...

ja det är fruktansvärt irriterande

Prinsipesan sa...

ja det är ju det jag säger :)

Prinsipesan sa...

indeed

Anonym sa...

Har du fått dig en spammare?