Snustorget

Anpassad sökning

15 sep. 2008

I sanden som en struts!!

Funderade ett tag om jag skulle skriva eller stoppa in huvudet i sanden precis som strutsen gör, och bara så där kan jag faktiskt avslöja att jag bar faktiskt på smeknamnet Strutsen i högstadiet. Kanske för att jag var så djävla blyg att om någon av det motsatta könet tilltalade mig gömde jag mig i en papperskorg, nästan.

Men varje fall ikväll kör det ihop sig en hel del, min kärring till bättre hälft hon ska visst och äta surfisken. Yngsten hon har träning och föräldramöte angående cupen hennes lag ska arrangera i helgen och grabben spelar den sista div-6 matchen för i år. Hanns madame har varit i tyskland över helgen så han längtar en hel del och har väldig brådis dit eller vad det nu är han har brådis till, hmm.

Vill ju vara med det överallt och det skapar ju problem och dom är ju till för att lösas eller hur, brukar ha det som ledord så länga det inte gäller något men bättre hälft till käring kommer med, för när det gäller henne så blir allt oöverskådliga problem med en handläggningstid på ca minst 12-18 månader, tror ni att det hjälper, nej nej, nya problem hela tiden trots lång handläggningstid.

Inga kommentarer: