Snustorget

Anpassad sökning

20 sep. 2008

Fotboll, det sista för året....

Tänkte skriva va skönt och utav en händelse så blev det så också för ni vill jag att basket ska börja till hundra procent, är en sport jag själv tränat. Hade ju tur att den yngsta började med basket, kan ju bero på min yngsta dotters empatiska förmågor som är lite utöver det vanliga för hennes ålder, på gott och ont. 

Idag har vi avslutning med en 11-manna cup och det verkar flytta på attans bra, är bara hemma en kortis med Lippe så han ska få i sig lite mat och slippa leta efter smulor. Sen i eftermiddag eller kväll kan vi nog säga kommer vi ha en föräldra kväll på kvartersgården i Linne parken och det kommer att bli så himla kul hopps jag, god mat från Bryggargatan, mumms, gott dricka typ ett gäng goda öl och ett spanskt vin till maten, skriver några rader om vinet i morgon och om maten, blir första gången jag äter mat från Bryggargatan så jag längtar.

Sen vet man ju inte vad som händer, kan bli lite vad som helst, antingen blir vi kvar till dom sista eller så kan det nog bli en sväng ut på Valdinos, blir höstpremiär för våran del och kan faktiskt bli trevligt, rapport kommer i morgon hoppas jag, troligen gode sent, räknar med att vara gode bakis...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Undvik Sunes bara ;)

snustorget sa...

man ska var snäll...