Snustorget

Anpassad sökning

19 sep. 2008

Sitter och häckar igen.

Bara så här helt rakt upp och ner och i morgon, då ska jag synda och det ordentligt för jag ska inhandla två djävla paket med röda djävlar och röka så mycket att det har varit dumt och hålla upp i nästan sex veckor med ett mindre återfall för ett tag sen eller den senaste begivelsen med procenthaltiga drycker.

Har varit vetskapen om festen som faktiskt gjort det lättare ge fan i eller avhållsamhet gentemot dom röda djävlarna, söndagen kommer att bli rolig, så kämpigt, så vansiningt vansinne att testa efter sex, hmm... det där låter intressant.

2 kommentarer:

Prinsipesan sa...

Ja tänk om utseendet hade haft betydelse.. då hade jag ju kunnat vara tillsammans med vem som helst som jag tyckte avr snaygg.. men.. utseendet har absolut ingen btydelse i min värld,..

Prinsipesan sa...

Nja jag må vara ung men under mina 27 år har det inte haft betydelse en enda gång