Snustorget

Anpassad sökning

20 sep. 2008

In i dimman

Har precis tagit mig den första ölen och cigg jag väntat på i flera veckor, tyvärr så var anspänning så stor att det knappt smakade eller kändes något alls och trots det kommer det här att rökas så gud förbannat att hälften vore nog eller fördendelen kanske ge fan i det helt och hållet.

Känslan av att chansa har aldrig varit min still, gillar mera raka rör i 120 och krascha helst mjukt i någon säng, kan ju tilläga att det vore väldigt önskvärt om det vore min egen säng i det äkta ståndet. Ståndet ja, nästan värt ha ett eget inlägg om detta fenomen, vad annars kalla det för, kanske det äkta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Njut av ölen, kanske jag får mig en cider i morrnkväll ?! Nä då e det ju söndag......

Äsch får ta det nån annan gång eller ta du en öl för mig med, vill ha en ljus öl med lite beska, tack!

Prinsipesan sa...

http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Den-javla-idioten/?mode=3

Har du läst, berörts och inspirerats av Maddes, hjälp oss att hjälpa!

http://jagefrisk.blogg.se/