Snustorget

Anpassad sökning

27 aug. 2008

Mycket begärsbefrielse

Just nu handlar det mesta om mitt göra slut med nikotin och för gått hoppas jag, har ju glömt bort hur mysigt Lippe jag har haft det, hans favo syssla på förmiddagarna är att krypa ihop med någon i soffan och bara ligga och mysa, riktigt skönt få ha han för sig själv.

Sen finns ju andra begär man skulle vilja ge efter för, typ C 902, säger det er något, http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/c902?cc=se&lc=sv
eller vänta på storebrodern när han kommer, C 905. Tror jag skulle nöja mig med 2:an med 5-megapixelkameran för det skulle faktiskt kunna vara kul få lägga ut några bilder på något kul, typ Lippe och att kunna läsa sina sms för jag lekte telefondoktor för några veckor sen och testa göra något jag aldrig gjort förut, byta skärm på min K750i.

Aldrig mer, varför alltid testa göra grejer man inte klarar av, kan någon svara på det och utan skryt så är det sällan man misslyckas så fatalt som jag gjorde med telefonen, men det är bara gilla läget och komma igen med ett ego som blev naggat i kanten ...

Inga kommentarer: