Snustorget

Anpassad sökning

27 aug. 2008

För övrigt allt lugnt

Sitter i soffan och chillar för mig själv och datorn och väntar på att Stargate SG-1 ska börja, ungarna tycker jag är väldigt töntig som gillar sf och gamla repriser dessutom. Sänd på en guld tid, 18.00 på kanal 6, oftast har vi hunnit äta så man slipper vara med och göra det tråkiga som diska, plocka undan brukar jag hinna med, torka hinner man göra under en reklampaus, gäller att planera sin dyrbara tid.

Nog det enda jag försöker komma ihåg att se, dom gånger det är möjligt, sen tittar man ju på det vad resten av familjen vill se på eller sitter och zappar runt som en tok utan att se på något av värde eller så tittar man bara för att slippa gå och lägga sig och det är min nästa grej jag ska ta tag i, precis som med nikotinet.

Varför ska det vara så tungt förändra ett dåligt betende, nog skulle det vara enkelt bara säga till sig själv vad man tycker och tänker fast då skulle ju livet vara enklare än man förtjänar, eller skulle man förtjäna det eller vad skulle man behöva ge upp för att förtjäna det...

Inga kommentarer: