Snustorget

Anpassad sökning

8 aug. 2008

Käkar, tuggs och moppefan

Har haft humöret på en förvånadsvärd låg nivå, brukar ha ganska kraftiga svängningar när man försöker sluta med ciggen och jag har faktiskt testat några gånger under det sista året. Känner mig riktigt laddad och hoppas det kommer att hålla i sig några dagar till, har funderingar om att gå ut på lördag fast vet inte om jag vågar, sprit och cigg är något som gått hand i genom hela mitt liv och det vore dåraktigt tro att efter några groggar att man kan stå i mot eller så får man helt enkelt testa och kolla hur jävla tungt det kommer att var på söndag om man har rökt lördag kväll.

Min tanke är att få ett bakslag efter fem dagar är ju bättre än fem veckor eller hur, alltid lämna luckor för att slippa skada egot. En missbrukares ständiga jakt efter att lura sig själv och alla andra i sin omgivning, snacka om blåst typ man är, går man i sidvind låter man nästan som en vindflöjt.

Och denna jävla mopped, var med när grabben rev den igår kväll, suck, ytterliga 1 500 spänn minst kommer jag att sponsra detta sattyg till fordon, nästan så jag inte vågar tala om det för hans mor, kommer nog beställa det på Visa kortet så tar det nästen två månader innan hon behöver veta det, gäller vara smart. Vevstaksaxel måste vi köpa nytt och då kommer ju det fram att det finns ju en hel del sorter och han vill ju ha den som går hårdast säger han, krysskil, mutter och kanske några packningar och gud vet vad. Dyr kommer sattyget bli varje fall och hårt kommer han kanske att gå även om det känns tryggare för varje dag den står i garaget,

Inga kommentarer: