Snustorget

Anpassad sökning

6 aug. 2008

4 mg fungerar än så länge.

25 timmar utan cigg och jag mår efter omständigheterna perfekt tack vare tuggsen, suget finns kvar fast klarade av stå i mot svärmors cigg, hon försökte locka mig tebax i fördärvet men jag stod i mot riktigt ståndaktigt. Laddade hela vägen till svägerskan som vart ett år äldre idag, ska jag röka, ska jag vara ståndaktig, ska jag röka. Mitt sunda förnuft fick sig en jätteseger i kväll, yes, underbart, härligt, måste ju berömma mig mega stort.

Känslan av att neka en cigg var faktiskt helt underbart, hoppas bara man orkar stå i mot flera gånger och jag måste försöka sluta med tuggsen också, börjar bli dyrt med nikotin lasten man har, har levt med i över trettiofem år, började snusa lite väl tidigt enligt mig själv. Livet är ju inte slut för att man närmar sig femtio strecket och hoppet är ju det sista som överger en människa sägs det. Wow kallar mig för m ordet igen.....

Inga kommentarer: