Snustorget

Anpassad sökning

6 aug. 2008

Nytt försök

Idag har jag varit och inhandlat 4 mg nikotintuggs så nu bär det iväg på en ny bergodalbana i humörsvägningar, brukar vara tung och min bättre hälft brukar alltid träffa in sina dåliga dagar just då jag försöker sluta, lagen om all djävlighet. Men varje fall rökte jag min sista cigg för den här gången ca 19.30 i går kväll och det fungerar ganska bra fram tills frun ringer, hon lyckas alltid i dom här lägena säga, göra eller agera på ett sånt sätt att det nästan brinner för mig och har ingen som helst förståelse att det kan vara jobbigt för mig och ändå gnäller hon varje dag över att jag röker, att det stinker om mig och trots det så följer hon med ut nästan varje gång för att få sig ett bloss eller två helst. Kallas väl för dubbelmoral eller för snålhet för oftast när hon röker är det svärmors cigaretter...

Inga kommentarer: