Snustorget

Anpassad sökning

4 sep. 2008

Tre gamla ledord, göka, kröka och röka

Vad har det blivit av mitt liv, för mycket länge sen, typ ungefär mitten av 70-talet fram till nästan nu gjorde man allt det där väldigt regelbundet. Ju mera av tiden som gått så har väl mina tre ledord bytt ordning och skiftat i intensivitet genom årens lopp. 

Och idag, på väg bli rökfri, suger som fan men det känns som om man har full kontroll än så länge, alltså stryk röka. Vi kör med omvänd ordning så kröka biten sker så sällan att om man sniffar på korken kan det räcka, billigt som fan men vem vill minnas han som sniffar...

Och till sist göka, det vore både modigt och dumdristigt skriva något om det för jag lever med ett stämningshot ifall jag skriver något om hoina, fast jag kan lova att det kliar uti fingerspetsarna....

Inga kommentarer: