Snustorget

Anpassad sökning

13 sep. 2008

Tjänstgöra, Lipton och röka

Har varit igång nästan en timme nu och haft hela ett stycke jobb, pegg-j har kommit hem välbehållen och i ett fordon som är helt och hållet i han smak, en del borde dra en trisslott oftare för hans vinst chanser borde vara gode höga.

Doggen lever, sover lite mera än vanligt och då har han sovit mycket innan. Han verkar ha blivitpiggare nu, ser inte lika sjuk ut i ögonen och han marker inte lika skarpt och tydlig om man råkar ta han bakom nacken, undrar om det är ett blåmärke eller kan ju vara ett bett från en geting, har hört att många hundar reagerar ganska stort på getingstick.

Rökningen fungerar ganska bra just för tillfället, suget är nog något man får bära med sig ett bra tag till, tuggar Extra regelbundet, runt 10-12 om dagen till en överkomlig summa om man handlar på Dollar Stor, en guld peng för två påsar vilket räcker ca 4 dagar. Jag är på väg till min första miljon med stormsteg om jag lyckas med mina planer att sluta med cigg och tuggsen. 

För att lätta lite på suget så har jag lovat mig själv att nästa fest blir det två röda djävlar, hårda. Snacka om att man är lättmotiverad fast om man kan trigga belöningsdelen i hjärnan i nästan tre veckor i ett sträck borde ju vara bra, nästa fest och nästa fest är om en vecka, nästa lördag och då kommer det att bli en tung, jäklig och fruktansvärd söndag, måndagen vågar jag inte ens tänka på, blir nog att inhandla lite tyngre tuggs än Extra, bara för att vara säker, jag ska ju kunna leva med familjen också eller dom med mig....

Inga kommentarer: