Snustorget

Anpassad sökning

1 sep. 2008

Fotboll och fotboll

Hela kvällen lång, grabben spelar div 6 match i Lillpite och yngsten ska kolla när 95:orna spelar 11 manna för dom ska börja med det nästa år, så livet går ut på jobb, fotboll och sova fast jag snor till mig lite tid för bloggeriet där i mitten någonstans, kanske lite snett åt vänster och sen nalta åt höger, där har jag mitt tids skafferi.



Förresten så är det ett hemligt ställe för där finns all den tid som min bättre hälft vill att jag ska använda till hennes projekt och det kan ju vara dumt, ja att göra alla hennes grejer när man har själv så många grejer man vill göra som inte tar så mycket energi i anspråk, mycket enkel logik, har säkert fungerat sen tiden strax före Barna Hedenhös där ett stenkast var 70 m, de var tider det.

Inga kommentarer: