Snustorget

Anpassad sökning

30 juli 2008

Sommar, äntligen kan vi säga sommar

Otroliga tider, härliga tider, superlativen många känner har inga gränser när sommar Piteå visar sig från sin rätta sida. Själv är jag ingen soldyrkare, söker upp skugga så fort jag får möjlighet, har haft mina tjugo år på vägarna utan skugga på den varma svarta beläggningen.

Fick möjlighet följa med frun till en bekants stuga idag men valde vara hemma och jobba med papper, tråkigt men sant, känner faktiskt ett visst mått av ånger fast vetskapen om att papprena är gjorda och lönerna för nästa månad gör ju att man slipper stressen och ångesten att hinna med.

Solen ja, har ju sina fläckar och troligen jag med, känns bittert att erkänna, skulle någon fråga frun så blir nog A-4 pappret gode full klottrat, men som sagt så gäller det att leva i förnekelsen, jag är perfekt som jag är, vackrast och bäst utav alla. Vem fan försöker jag lura fast det känns bra att peppa sig själv....

Inga kommentarer: