Snustorget

Anpassad sökning

8 juli 2008

Målartvätt...

Garaget står kvar på exakt samma ställe som igår troligen jag också, bakom tangenterna eller som uttrycket säger, SBT...

Har funderat ut en tidsplan, gäller få ut så mycket som möjligt av grejer jag själv vill göra kontra grejer som min bättre hälft vill ha gjort. Just nu känns det som man har dragit det längre stråt och att det finns garantier om att stråt kommer att krympa oroväckande snabbt ju närmare deadline vi kommer, får hoppas jag har fotknölarna kvar när hon kommer hem, riktigt så illa är det inte, men...

Jag har en egendomlig förmåga att så fort jag är hemma så hamnar man nästan i typ ide, björnar gör det till vinter och jag gör det dagligen, egendomligt trots man har en bättre hälft som vars liv går ut på hela tiden göra något hemma Tiden den bara rinner iväg, ut jag måste snart, mycket snart annars gå ut och leta efter en man vars enda behållning av kroppen längs fotknölarna är kvar...

Inga kommentarer: