Snustorget

Anpassad sökning

4 juli 2008

Jag vill, jag vill ha morgonciggen....

Tuggar och tuggar på dess förbannade tuggsen det ända jag tänker på om jag ska köpa cigg innan jag börjar jobba, snacka om samvetskval, jag vill, jag vill…sluta, försöker jag intala mig själv. Vem fan lyssnar på sig själv, inte då jag och vem av dom ska man lyssna på, han som sitter till vänster eller han som sitter till höger eller lille man som har slutat göra så mycket väsen av sig dom sista åren, har ju lyckats tre gånger så han kanske är nöjd, borde nöja mig med den förklaringen för annars kan det ju bara var åldern och det tär nog lite väl mycket på egot.
Dom små djävlarna som sitter på mina axlar och har svårt hålla samms, eller så är det ekot efter sammvetet som skallrar i tomrummet och ger en känsla av komma från båda sidorna, kontentan av det hela är att skulle man tro på små djävlar så har man ju inte alla tomtar hemma och det där med ekot i tommret bevisar ju det…..

-->

Inga kommentarer: