Snustorget

Anpassad sökning

13 juli 2008

Härlig kväll igår

Riktigt trevligt och härligt, framför allt att jag fick ha mina tre kids samlade på ett och samma ställe i några timmar under så trevliga former. Grabben försvann efter några timmar för han skulle ut fiska igen med sina polara. Yngsta jäntan hon höll koll på kusinerna, gjorde det med beröm. Första gången våran äldsta dotter var med och drack några glas vin och öl, riktigt trevligt även om det brinner för henne så fort jag säger halv sju, men för fan svårt låta bli öppna garnityret och låta något olämpligt passera förbi, speciellt med henne i närheten.

För väl hoppas hon växer till sig, själv blir jag ju femtio om inte allt för lång tid och har jag inte lärt mig ännu så hur stora är förhoppningarna om att göra det, hoppet ligger hos henne ju, hon är ju ung och föränderlig....

Vi satt ute i Lillpite, härligt väder även om det kylnade till lite senare på kvällen, ljudet från motormonstrena körandes Piteå Dragracing hördes otroligt väl periodvis, troligen är det nog topfuel monsterna som körde som levde om. Blev lite kortspel på kvällskvisten , plump och ett spel som ej lämpar sig att skriva namnet på....

Inga kommentarer: