Snustorget

Anpassad sökning

8 feb. 2009

Känner att man lever....

Har sovit i nästan 16 timmar i ett sträck förutom när jag har varit upp och fyllt på kroppen med Alvedon. Just nu känns det som om man har blivit överkörd av ett ånglok, huvudet känns som om det sitter i ett skruvstäd och hur ryggen och resten av kroppen känns behöver jag nog inte skriva om.

Nu ska jag hålla tyst om att jag aldrig är sjuk, visst har man haft en släng lite då och då men aldrig varit liggande på det här sättet på jag vet inte på hur länge sen, typ minst över 10 år sen. Som tur är jag väldigt optimistisk lagd av mig så jag räknar med att arbeta i morgon samtidigt som det gäller vara realistisk och fundera över vad som kan hända om man har för bråttom tebax.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj Oj
en sjuk karl, stackare ! =)

Krya på dig