Snustorget

Anpassad sökning

30 aug. 2008

Vem vet

Det kanske blir ett nytt p-möte och jag kanske får mig på näbben fast det får jag ju varje dag ändå så det kan ju bli kul med lite omväxling fast fram till dess så har jag faktiskt en fråga av vikt, kvastridande häxor känner ju alla till som under påsken kvastvandrar till Blåkulla. I buren finns två manliga häxor, hujeda mig så hett det låter, vad kan man kalla en manlig kvastryttare? Jämlikhet är ju en ständig fråga som man kan tapetsera väggarna med och så även i denna blogg, så frågan lyder, vad ska dom kallas för, dom manliga kvastryttarna....

Förslag motages fast framledes har jag faktiskt inte en susning vad saker och ting kommer att heta/kallas för jag kan ju faktiskt ha krängt någon och jag hoppas ni förstår att det inte har varit andemeningen med att kalla er för "häxor i buren" snarare påvisa vikten av att ni finns, har glömt berätta att ni tillika är i arbetsledande position och liksom ska basa över oss fotfolkssoldater, så något djävligt måste vi ju få kalla er, ni är ju våra bossar.

Inga kommentarer: