Snustorget

Anpassad sökning

21 aug. 2008

Tungt, tungt och tyngre

Just nu är det ebb på skrivfronten, tidiga mornar och sena kvällar skapar väldigt lite inspiration för tangent tango, fast jag ska bättra mig, rycka mig i kragen för det är ju så djävla kul med tango, funderar på att skaffa tangorabatt som påminner mig varje morgon och kväll.

Ciggen har jag fullständig koll på och återfallet under helgen är också under kontroll så jag känner mig som om jag skulle faktiskt ha kontroll över vissa delar av mitt liv, visst känns det härligt.

Och den nya familjemedlemmen tar sin plats mer och mer trots avsaknad av någon större storleken, så tar han mer och mera plats. Han blir större och större även om han inte kommer bli någon jätte direkt. Han har dubblerat vikten nästan och motoriken blir bättre för nästen varje gång han har varit ute eller man har busat med han och där i mellan sover han, helst i knät eller i famnen. Han har en underbar mysfaktor, just nu är han helt utslagen på soffan, oftast ligger han på rygg och den lilla snoppen och den skära buken med massa svarta fläckar är faktiskt ganska suspekt syn, liknar mest en gris kulting.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja se där, nu funkade det ;)

snustorget sa...

och det får jag väl tacka med en lunch en lämplig dag...