Snustorget

Anpassad sökning

23 aug. 2008

På g igen

Måste skriva ett tack till hoina på Udden, det där med HTML koder är inte direkt min grej eller något jag har tänkt lägga ner någon större energi på, så en får tacka gudarna för att det finns folk som lägger ner tid på sånt. Själv klarar jag av att klippa och klistra och om jag har tur så hamnar det på rätt ställe och börjar fungera och nu ser det ut som att det kommer att göra tills jag klantar mig på nytt och för det lämnar jag en omfattande garanti på att jag kommer att göra, klanta mig alltså och då har jag ju en plan, ringer hoina på Udden, är jag smart eller smartare.

Och hoina på Udden hittar ni på www.lottaskrypin.se . Kan vara värt ett besök tycker jag.

Och själv så har det varit gode mycket jobb också Lipton tar faktiskt lite tid och sen övriga familjen tar också tid, sen har jag min så kallade bättre del och hon kostar tid hon med och tyvärr så blir hon gode tvär om jag sätter mig med min älskling och leker för mig själv, inte populärt så jag har varit en mycket snäll man några dagar, hujeda mig

1 kommentar:

Lotta sa...

Välkommen tillbaka i bloggvärlden! Du har varit saknad