Snustorget

Anpassad sökning

10 aug. 2008

Tuggsen ja, ett kapitel att ta tag i...

Just nu har jag en känsla av att ciggen är ett passerat och bortglömd del av mitt liv, ja huujeda mig hur idiotisk man kan vara. Sitter på jobbet och funderar hur eller vilken nivå på IQ en har när man drar in nästan ett pack röda djävlar om dygnet, någon form av brist eller hjärnskada måste man ju ha eller kan det möjligt vara att man har en genetisk defekt som gör att man har en stor möjlighet att bli missbrukare.

Har hört talas om det lite löst, borde nog ta undersöka hur landet ligger till, undrar vad det skulle kosta och ta testa sig. Kan tyckas vara en ganska dum idée, är inte säker om jag vill veta att man har det fast samtidigt skulle det ge svar på lite av ens betende. Om det är ärftligt kanske man skulle vilja veta hur det ligger till med ungarna, har dom ärvt defekten.

Det var tuggsen jag tänkte och ville skriva om, förstår inte varför det alltid hamnar på sidospår så fort man sitter och skriver, kan bero på att jag bara svamlar och skriver det som dyker upp för stunden, inga manus här inte.

Åter till tuggsen, min tanke är att försöka sluta med dom till veckan, eller veckan där på, har kvar 4 mg som borde räcka tills onsdag och sen börja med 2 mg i ca en vecka. Har vilda förhoppningar om att sen ska jag lägga av och börja gömma undan 400 spänn i veckan till en utlandsresa eller något annat roligt, får hoppas att frun inte hittar hit för då lär jag inte se röken av någon resa, hon kommer finna andra hål att stoppa dom i.

Fan också, tror motiveringen försvann all värdens väg nu eller så gör jag något roligt för 2 000 kr var femte vecka, låter nästan roligare tror jag, måste komma på något som triggar min del av motiveringsbiten av hjärnan, enligt frun så har jag ingen sån del, varje fall det som kallas för motivering att göra grejer, prylar, saker och händelser som innebär att jag måste anstränga mig för att hon ska må bra, usch vad jag skulle få jobba....

Inga kommentarer: