Snustorget

Anpassad sökning

11 aug. 2008

Hemma efter ett lugnt pass.

Och det var inget fyspass varje fall, något jag faktiskt saknar, skaffade mig ett årskort på Korpen och var där lite över tio gånger. Måste ta och rycka mig i kragen och börja om för det känns lite fånigt betala för det och inte använda det som det är tänkt. Har en undran över hur många som löser ett årskort och sen använder det ytterst sporadiskt eller inte alls, hoppas återta träningen i veckan, kanske kan hjälpa en och bli av med begäret.

Skrev om kollegor och arbetskamrater för några dagar den och har kommit fram till att det är tid göra ett inlägg om det, var en som retade mig tillräckligt i helgen så jag känner att det är tid hänga några om dom nu läser det eller hänga knappast bokstavligt men ordagrant.

Inga namn eller något sånt, finns egenskaper som man måste ha om man ska bli framgångsrik som förare, kräver många gånger ett starkt ego, en drivkraft så man nästan går över lik och just i dom fallen har några lite problem. Kommer nog ta lite tid för jag kommer nog få jobba lite mer med det inlägget och fundera lite på ordvalen och formuleringar för målet är ju att det ska ta lite om den mot förmodan skulle bli läst av någon berörd.

Kan nog hända att det finns folk som säkert tycker det samma om mig och en sak är då helt säker är att även fast man kan ge sken att vara felfri och perfekt så har man med säkerhet minst ett par mil kvar till slutmålet eller så har man knappt startat maratonloppet mot det perfekta.

Nu är det faktiskt dags stänga av dumburken och slå igen skärmen på det andra dragplåstret, frun i huset har varit lite risig i eftermiddag och la sig tidigt så jag och yngsta dotter satt och hade data mys i varsitt hörna i soffan. Faktiskt trevligt om man inte har krav på att munlädret ska gå i samma takt som en fisk chippande efter luft på torra land....

Inga kommentarer: