Snustorget

Anpassad sökning

26 aug. 2008

Sov du videung

Sitter i soffan med en snusandes Lippe brevid mig, han kan vara gode ärvensam så här strax innan han somnar in, mina armar börjar bli mera rödrandiga av hans sylvassa tänder. Tror jag måste vara ett av hans favorit tuggben, gode stort varje fall, nästan 100 kg åt en hund på 3 kg så det finns yta att tugga på. Det är med mig och grabben som han håller på så där hårt, vi har nog oss själv att skylla så jag försöker få han lite lugnare så att han slutar eller lugnar sig en stund varje fall.

Man glömmer bort suget om man håller på med Lipton, för en kort stund varje fall, om det är en klen törst så är det ca 50 h kvar av abstinens och det borde man väl klara. Och om jag har klarat mig imorgon så kommer jag lägga in 400 kr på CDPoker och spela några veckor för det, jag kan lova att det kommer att bli en kul överraskning åt min bättre hälf, finns enklare sätt och få henne rabiat....

Inga kommentarer: