Snustorget

Anpassad sökning

14 aug. 2008

Riktigt härligt, tror jag är ledig till måndag...

Finns det någon som skulle vilja ha ett fripass eller två i helgen, kan lova en ny städad och tvättad bil lämnas fredag kväll, ifall grabben gör som jag säger...

Kul vara hemma med den nya familjemedlemmen, tyvärr känner sig nog hon som flyttade för ett tag sen som om hon blivit utbytt, vågar inte skriva det hon hade och säga om saken, usch mycket tråkigt. Får ta ett snack med henne på någon vecka och se om hoina har lugnat ner sig något, fast jag känner till hennes egenskaper så jag tvivlar, tråkigt.

Och ciggen fungerar bara fint, har inte köpt ett paket på snart 12 dagar så jag känner mig på topp just nu, full kontroll var det här. Har ju en plan till helgen eller så får jag lov att träna lite torsdag och fredag för att klara av festen på lördag, blir nog lite whisky i kväll, tillägas borde att jag får nog fråga om lov för annars är jag ju en alkis, säger hon. Ärligt talat vem tror att jag skulle bry mig om vad hon tyckte i det fallet så det blir whisky i kväll, måste ju träna.

Tycker det är konstigt att man inte får höra några reaktioner på mitt inlägg, ett har jag fått och hon ville sätta upp det på taxi så det borde ju vara positivt, eller hur

Inga kommentarer: