Snustorget

Anpassad sökning

14 aug. 2008

Fan så poppis vi blev med Lipton

Kul, folk verkar vallfärda hem till oss för att se vårat senaste tillskott i familjen och jag har full förstående över det för han är bedårande tjusig just nu, stort huvud med en liten kompakt kropp med ganska korta ben. Blir kul i höstruskvädret och vara ute i en eller två timmar och man kan ju börja undra vad man har gett sig in på, kanske det min äldsta dotter syftar på när hon sågar oss med fotknölarna och tar till storsläggen till stumparna som är kvar, så gulligt av hoin, tänka på oss som varken tänker eller tar ansvar för våra handlingar.

Whiskyn är kvar i skåpet men snart, mycket snart ska jag nog nalla lite granna, får väl se om ondögat stirrar ut en sen, berättar imorgon. Svärmor har kommit för att testa min karaktär, alltså kolla om jag är ståndaktig eller var det för Lipton hon kom, i min dimmiga värd kan det ju vara precis hur som helst enligt min äldsta....

Inga kommentarer: