Snustorget

Anpassad sökning

18 aug. 2008

Dagen efter dagen

Gårdagen var nog en av dom tyngsta dagarna på jag vet inte hur länge och säger bara tyvärr att man vaknade, tänker man till undrar jag om man är helt och hållet frisk, snart några år från 50 och klarar inte av att festa på ett sätt så att man klarar av dagen efter. Kan bero på alla cigg man fick i sig, hade ju hållit upp i nästan två veckor och tog det säkra före det osäkra och köpte mig ett paket röda djävlar som tog slut ganska snabbt, måste dock erkänna att jag fick hjälp med rökandet, blev omåttligt populär bland några som gjort som jag och slutat med ciggen dom senaste veckorna, kanske jag ledde in dom i fördärvet.

Festen ja, riktigt djävligt roligt, vi i vårt flicklag hade fixat så att vi käkade buffé inom laget, snacka om gott och trevligt, massor av trevliga människor på partyhumör kan ju bara bli lyckat, lite dans och hyfsat liveband, synd bara att det alltid ska finnas en morgondag, tyvärr. Dagen efter tar ju ut udden lite grann av det trevliga, gick runt hela dagen som en zombi och inget blev gjort, min bättre hälft hon var på allt annat än på bra humör, vågar inte skriva hälften av vad hon sa ens.

Inga kommentarer: