Snustorget

Anpassad sökning

16 aug. 2008

Börjar komma i partymod

Party i kväll och jag längtar faktiskt riktigt stort efter det, just nu är jag på grabbens match som uppvärming och har faktiskt Lipton med mig, yngsta dottern skulle till stan en stund och ville inte lämna underverket hemma ensam så det föll på min lott och ta med Lippe. Nog fällde jag en tår fast mer av glädje en sorg för sen ska hon se sitt lag spela och hade väl planerat den stora visningen av Lippe, tur för mig som sagt.

Just nu ligger han och snusar så trevligt i baksättet och jag sitter fram och bloggar, tacka gud för mobilt bredband, fungerar till och med i Jävre och i Piteå fungerar det prickfritt, i stan kommer jag upp i ca 1,5 Mb och det räcker perfekt för att blogga, spela lite poker och surfa runt när man sitter och väntar på jobb.

Tebax till partyt, Öjeby IF fotbollsektion har ett årligt arrangemang där alla lagen spelar en match på Björklunda och det kommer att avslutas med en ledarmatch mot gamla avdankade stjärnor som avslutas i ett partytält uppsatt till dagen i ära. Ser riktigt fram mot det, god mat och lite vin och ett gäng groggar låter väl inte helt fel och förhoppningsvis massor av trevliga människor

Valde bort en annan begivenhet i dag ute på Kartudden, hoppas ni får det riktigt trevligt där ute idag och när jag tar min första grogg så ska jag tillägna den åt er, må gott och hoppas att skvallret inte blir en stor överraskning på måndag morgon.

Och den som berättar något som är värt skriva om, den kan jag lova att det blir publicerat här i denna blog efter det här kommer jag nog inte få reda på någon form av skvaller alls....

http://bloggkartan.se/registrera/18686/piteaa/

Inga kommentarer: