Snustorget

Anpassad sökning

6 apr. 2009

Sova, överreklamerat eller...

Tror jag var gode smart när jag såg till att få vara ledig lite mera, idag och imorgon har jag lejt så det kommer bli riktigt härligt i morgon även om man har tusen saker att göra så blir det kul göra annat än köra bilen. 

Nackdelen är att jag måste köra frun till jobbet för få ha bil under dagen vilket kommer vara lite tungt för jag gillar sova i min säng, speciellt när man får vara ensam hemma även om det kan föreligga en stor risk att man sover bort hela dagen vilket skulle vara ganska skönt men ack så dumt när man har tusen saker att göra....

2 kommentarer:

udden sa...

Men hallå
Påsken i all ära, då kan det gå lite åt gult men ROSA? Influerad av Bonden??? ;)

udden sa...

Tänkte mer på hans rosa skjortor.... Nä han smygläser nog bara allas bloggar....

Men färgen ser mycket bättre ut nu!