Snustorget

Anpassad sökning

7 apr. 2009

Rabarberpaj och svammel

Nu är det bara en bil kvar att tvätta, snäppa förbi och våldgästa svägerskan, fixa lite middag. Inte i kronologisk ordning direkt och säkert något man glömt för enligt min bättre hälft så har jag inte allt för många celler kvar och där av min glömska, sen att hon har massor eller en stor teori om varför låter jag nog bli att skriva här, finns lite självbevarelse drift kvar, faktiskt.

Svårt tro om man får fråga en troende get för enligt min bättre hälfts bedömning borde jag nog hamna som ett mellanting mellan en get och ett får eller vise versa, vem kan avgöra, vem skriver inlägget som förlöser mig i min vånda över att ej kunna ha vetskap om vad man är. I min enfald har jag i stunder överväldas av att jag faktiskt kan eller åtminstone borde varit man....

Inga kommentarer: