Snustorget

Anpassad sökning

9 apr. 2009

Nya tag, komma igen i kampen.

Har redan fallerat med en stycke cigg, svärmor ringde och behövde bärhjälp för hon hade sålt en gammal byrå, tror det börjar på sch-ljud sen tog det tvärstop när jag skulle testa stava det så det blir en gammal byrå som behövde lyftas och hon röker, skulle ju sagt nej ifall jag skulle tagit hänsyn till min kamp mot de Röda Djävlarna men så långt tänkte man ju inte för i min lilla knopp till hjärna hade ju börjat leta efter medmänniskor av ett döende slag.

De så kallade rökarna, avskydda och hatade av alla, finns snart inte plats för dom, ser mig själv som icke rökare trots mina misslyckanden med jämna mellanrum. Funderingarna gick ut på att hitta någon man skulle ha tiggt, bett och tjatat om få ett stycke cigg och tangera sitt eget lågvattenmärke... 

Inga kommentarer: