Snustorget

Anpassad sökning

14 jan. 2009

Avvänjningen snart slut???

Hoppet är nog det sista som överger en och det har jag nog haft som ledord stora delar av mitt liv, evigt troende att dagen i morgon kan ju bli bättre än dagen före, allt som glöms idag kanske görs imorgon. Min bättre hälft bekräftar nog saken med ett visst missmod med en stor del frustation över allt man har glömt eller tänkt imorgon är ju en ny dag med nya insatser. Vad har det med min dator att göra som tyvärr är på rep för andra gången, hmm, kanske att ringa idag istället för i morgon som troligen i morgon blir övermorgon.....

Hoppet om att få datorn ökar dag för dag så den borde faktiskt komma vilken dag som helst är en av ursäkterna för att slippa ring är att kanske man är nöjd över att slippa känna tvånget över att skriva i bloggen varje dag, blir lätt tvångsmässig i mitt betende glömmande saker som borde ha gjorts med vetskap om att det är en ny dag imorgon med nya insatser.

Ilskan över att det har tagit så fruktansvärt lång tid, ilskan över ifall orken finns att bråka om saken, ett råd till alla som funderar över att skaffa sig en LG-dator, fundera en gång till för servicen fungerar knappt.

Inga kommentarer: