Snustorget

Anpassad sökning

18 jan. 2009

5:dagen och rökfri

Räknar dagarna för tillfället, en dag i taget och problemen, orsakerna för att sluta röka börjar ta slut. Ursäkterna för att ta ett blås röda djävlar blir svårare hålla ifrån sig, fest till helgen gör inte saken bättre, svärmor på besök och rökare och ståndaktig kommer jag vara precis som man var när man var femton, som ett stålspätt ska jag bita i det sura klarandes en ny dag för att göra nya insatser i morgon. 

Kanske jag klarar det den här gången eller så ger jag upp och gör ett nytt försök om några veckor, är man feg som ger upp så himla lätt, feg för smärta även om smärtan inte direkt är fysiskt snarare sitter den i hjärnan och spökar för en precis som en besutten tomtenisse som delar ut klapparna till midsommar, hajar ni.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha
Du är på G igen ser jag :)

Vi hade en trevlig matstund med KällarEmma som numera kallas husmodersEmma :)

Anonym sa...

Tillbaka från de döda ser jag. Hoppas nu att datorskrället funkar för dig.