Snustorget

Anpassad sökning

22 sep. 2008

Vad ska man säga efter en natt som den här

Har jobbat i natt och fått sova nästan 4 sköna timmar vilket har varit helt underbart, det där med att festa har jag börjat tro för att palla med det så ska man nog vara ledig både före och efter och bara ta det så lugnt som man bara kan eller bara som jag kan. Enligt min bättre hälft så gör jag inget annat än tar det mycket lugnt, har ni känt vindraget av en snigel så förstår ni hur snabb jag är enligt min bättre hälft. 

Iförsig så lyser väl min bättre hälfts prestationsångest igenom ibland, det kan ju vara hemskt trevligt se hennes framfart hemma när man sitter i lugnan ro i min soffa ungefär som tjuren Ferdinan, istället för att lukta så kör jag lite tangettango till hennes stora förtret, hon ser min laptop som om det skulle vara min älskarinna. Medans jag sitter i min lugna värd i min soffa funderandets på vilken färg det skulle eller borde vara på pilrena så har vi ju fått ett kliniskt hem men till vilket pris.

Inga kommentarer: