Snustorget

Anpassad sökning

9 sep. 2008

Säger bara C902

Trots enorma övertalningsförsök av Uffe the Nokiaman så blev det en C902, av en orsak egentligen, tror den hette N82 och den fanns ju inte i butiken och finns man inte i butiken så blir det ju svårare att övertala någon som faktiskt sagt att aldrig mera än Nokia och måste ju dig kredit Uffe för att det var djävligt nära att det blev N82.

Så snart kommer jag att lägga ut lite bilder på mig, Lippe och andra lustigheter som kommer över en, har ju en 5mpixlars kamera fast det kommer säkert ta ett halvår till ett år innan jag lär mig kameran eller så får jag jaga tag i någon som kan den redan.

Måste dock säga att den känns bara fin, hård, stabil, full av vitalitet och allt annat som saknas från min gamla hängande, slängande och mjuka grej....

Inga kommentarer: