Snustorget

Anpassad sökning

21 sep. 2008

Maten ja, orden räcker inte till

För första gången fick jag möjlighet pröva maten från restaurang Bryggargatan, Piteå, säger bara wow. Under dagen när jag har försökt samla ihop upplevelsen av dom otroligt underbara smakerna från i går så har jag bara kunnat tänka på hur eller varför man har förnekat sig själv att uppleva det här tidigare. 

Tror det vi åt kallas Tapas buffen och något jag gärna rekommenderar, vi åt, sen åt vi lite till och visst tog några skålar slut men överlag var det otroligt mycket mat till ett ännu otroligare pris.
Om jag inte har blivit lurad så har jag själv svårt tro att det bara kostade 129 kr per/portion, personligen skulle jag gärna göra om det igen med trevliga bekanta en helg istället för After Work eller någon annan snabbmat, så blir det faktiskt inte så mycket dyrare, längtar redan.

http://bloggkartan.se/registrera/18686/piteaa/
Jag har placerat min blogg i
Piteå
på bloggkartan.se


Inga kommentarer: