Snustorget

Anpassad sökning

29 sep. 2008

Lustfylld tveksamhet.

Suppertalande inläggstitel så nu gäller det att stå till svars för svamlet mera än vanligt och det är här man åker på patrull, tvärstopp nästan om ni skulle kunna tänka er tanken att med en Fiesta köra in i en betongsugga, alltså tvärstopp. Jag säger bara jippi MF du har just förkortat två engelska ord bara för att du inte kan stava till dom och yes du har vunnit en stor fåntratt, allt klär ju en skönhet eller hur?

Måste vid något tillfälle söka på ordet svammel och hitta innebörden av att svamla, kanske få reda på vilka inneboende drag som genererar sånt betende, två ord med många e:en i, något mera att analysera eller borde man sluta innan det är helt och hållet kört för det skulle ju nästen kunna sluta uti vad som helst och riskerna med FRA att man kanske blir fra:ad och vem fan vill bli det, inte för att jag direkt kan påstå att jag har satt in mig i ärendet mera än lite övergripligt på nätet och läst titeln på en och annan FRA inlägg så vet jag så mycket att inte vill jag bli fra:ad eller vad innebörden av det skulle må vara.

1 kommentar:

Prinsipesan sa...

Vet du, det var såååååå gott :)