Snustorget

Anpassad sökning

18 sep. 2008

Välj själv del 2

Känslan efter dom sista inläggen är svåra att beskriva, i min enfald trodde jag nog att det skulle kännas bättre få printa ner vad man känner men ack så jag bedrog mig. Kom just på en liknelse som är mycket talande, nästan lite för bokstavligt så efter en inre strid så vann han på min vänstra axel. Den kommer att läggas till handlingarna och pressenteras vid ett lämpligt tillfälle.

Visst fanns det en känsla av befrielse efter man hade printat ner frustrationen, ilskan och snart uppgivenheten över besluten en del tar utan till stymmelse till eftertanke, har en känsla av att det kommer att sägas ganska många ord om det här och sannerligen så ser jag fram i mot det med en befriande längtan efter att få spy ut min galla, den bittra eftersmaken går lätt att fixa men inte smaken av en galla som vill tömma sitt innehåll, den är tyngre att bära, betydligt tyngre för det är den känslan som jag bär på just nu.

Inga kommentarer: