Snustorget

Anpassad sökning

12 sep. 2008

Det finns en konspiration mot mig

Jag fick grava indikationer på det samt ett erkännande även om det kom från en av dom som jag misstänkt ha bucklat på både sin och en taxibil, samtidigt!! ska väl tilläga att jag ej såg händelsen och fan det tyvärr mycket trovärdig då jag hade mycket starka indikationer på vilka dom möjliga häxor som kunde vara inblandnade. Samtidigt kan jag mycket väl fårstå att om man gör något dylikt hittar man på vad som helst för att begrava det väldigt djupt, specielt på vårat ställe. För det finns någon/några ärvensamma typer som ej bör få vetskap om dylika händelser om man ska kunna fungera normalt på sin plats, specielt som häxa. 

Med all fakta i handen och en hel del funderingar om vilka dom inblandade i den påstådda uppdiktade historen för att fövilla mig som skriver i denna blogg. Under mina funderingar kom jag fram till att det möjligt kunde var två personer som jag fan troliga att frambringa dylikt katastrof. Den möjliga manliga kvastryttaren har jag uteslutit på grund av varierande orsaker och en av dom mistänkta fan jag att sanolikheten för hennes skuld i händelsen var minimal så det återstår bara en, och denna en var som planterade detta frö av tvivel hos mig i morse, inte snältt, kan lova att i detta ärende ej det sista ordet skrivet och för den andra ljusskygga typen så ska jag fortsätta jag bildbevis på hennes skygga natur....

2 kommentarer:

Anonym sa...

ops....

snustorget sa...

ops... har du inget annat att säga, fattar du inte mitt dilemma... Vem ska man tro på....