Snustorget

Anpassad sökning

9 juli 2008

Sommar väder

Idag visar sig Piteå fram en sämre sida än vad man är van vid, gråmulet, man hör hur blött det är ute när bilarna kör förbi och jag som skulle håll på med garaget. Allvarligt talat hat jag faktiskt inte bestämt mig om jag ska vara glad eller ledsen, sitter här i soffan med min yngsta dotter med en varsin laptop i knät, man hör bara smattrat av tangenterna som knappas in, nog kan väl det vara mysigt, speciellt en sån här dag, har ju tidigare kommit fram till att garaget står där den står ett bra tag till.

Grabben min han är på vift med sin bruds familj, han har ju jobbat klart på sommarjobbet, jag har liksom kommit fram till att lämpligare syssla än och skrapa garaget har han svårt att hitta, möjligen kommer han att argumentera om sova för hans del är mycket intressantare, gäller vara stenhård...

Inga kommentarer: