Snustorget

Anpassad sökning

7 juli 2008

Ledig...

Bilen står i fyra dagar och jag är ledig, känns otroligt skönt tills man kommer på allt som ens bättre hälft, kallas det visst för har funderat ut och tycker man ska göra. Om jag ska vara helt ärlig så kommer jag faktiskt bara på en grej, måla garaget, resten har man nog förträngt, otroligt nyttig egenskap man har. Undrar om det är därför jag inte vågar fråga om man är ett pucko, är inte helt säker på vad hon skulle svara, min långsamma hjärnan hjälper ju föga till. Blev fast här trots att jag ska iväg och inhandla målartvätt, skärpning ge dig iväg säger faktiskt en röst på min vänstra axel, väntar bara på att den på min högra axel ska börja skalda, ytterliga ett bevis för tomrummet där innanför när ekot efter mina små nissar på axlarna skaldat färdigt...målartvätt, glöm målartvätt....målartvätt...

Inga kommentarer: