Snustorget

Anpassad sökning

22 juli 2008

Jag hatar två saker

Det finns två saker jag har stora problem med. Jag hatar gå lägga mig, blir aldrig trött fören efter kl två på natten, resultatet blir ju att jag hatar kliva upp, spelar igen roll om jag sover några timmar eller till efter kl tio, sover jag till tio så känns kroppen som man blivit överkörd av en ångvält. Brukar sova mellan fyra till sex timmar, oftast känner jag mig piggare om jag sover tre timmar än sju, egendomligt värre tycker jag själv. Undrar själv ibland om man har någon form av sömnstörning, trots åldern så minns jag faktiskt några år bakåt i tiden, minnet säger mig att jag nästan alltid haft samma fenomen. Man kan sitta och zappa i några timmar mellan kanalerna och bara se på, ursäkta uttrycket, skit.

Och fan så mycket skit det är på dumburken nu under sommaren, tur man har datorn, en garanti på att man kommer i säng en bra bit över fel sida av tolvslaget. Får ju nästan ångest, fast när man sitter där fast som en zombie, stirrandets på något som man sett tidigare ett antal gånger och samtidigt beklagar sig på alla repriser på burken, aj aj, dags att vakna pucko, vad flyr du egentligen ifrån. Frågan för dagen...

Inga kommentarer: