Snustorget

Anpassad sökning

25 juli 2008

Fan så kul

Kanon, säger allt, roligare än i går kväll har jag svår att ha. Har ju inte varit med om allt ännu, fick bjuda min äldsta dotter på dricka från baren, säger bara, grymt häftigt, minns det som igår när hon föddes och idag har jag bjudit henne på en Ozzo, för mig som sitter nästan med tårar i ögonen och massor av känslor, hon har frigjort sig från oss som artonåring, strax nitton och flyttat till en egen lägenhet och henne har jag bjudit å en Ozzo.

Vars är kalabaliken kan man ju fråga sig, problemet är att förklara känslorna som väller över en, medans hon bodde hemma så räckte det att jag sneglade lite på henne så fick jag ond ögat tillbaka, idag känner jag bara glädje från henne när vi träffas även om jag töntar mig som jag alltid har gjort, alltid nog kommer att göra.

Inga kommentarer: